Náplň práce
Hľadáme novú kolegyňu/kolegu do nášho tímu, kde sa určite nudiť nebudeš – práca v personálnej agentúre je veľmi dynamická :-)
Tvoja práca bude z časti administratíva (front office na recepcii, prvý kontakt s kandidátmi, návštevami, spracovanie prijatej a odoslanej pošty, spracovanie výdavkov, dochádzky, a z časti HR (komunikácia s potenciálnymi uchádzačmi o pracovné pozície ktoré obsadzujeme pre našich klientov, aktívne vyhľadávanie vhodných profilov v našej databáze alebo na profesii, testovanie úrovne anglického jazyka uchádzačov, správa inzerovaných ponúk).
Od administratívy si oddýchneš aj pri starostlivosti o ľudí a život v office - v tomto smere bude tvojou úlohou najmä materiálovo technické zabezpečenie kancelárie ako i pomoc pri organizovaní pobočkových aktivít ako spoločné raňajky, či mini teambuildingy. Hľadáme kamarátskeho,usmievavého, pozitívne naladeného, precízneho a komunikatívneho kolegu - ak si teda myslíš že si náš človek, pošli nám svoj životopis, radi sa s Tebou stretneme a porozprávame pre dobrej kávičke :-)
Požiadavky
- Budeme radi, ak budeš PC zdatný/á, a nebudeš mať problém s multitaskingom
- Mal by si mať peknú komunikatívnu znalosť ANJ
- Nákupy sa ťažko nosia ručne, čiže ideálne aktívny vodič :-)
- Bolo by veľmi fajn ak máš skúsenosť z administratívy, alebo HR – ale nie je to pre nás úplná podmienka
Odpovedať na inzerát