Ponuka práce > HR administrátor

HR administrátor

Náplň práce

- Príprava, spracovanie zamestnaneckých zmien pre zamestnancov na Slovensku (dokumenty, systémy)


- Vytváranie a správa zamestnaneckých spisov a záznamov v súlade s legislatívnymi požiadavkami vrátane GDPR

- Spracovanie a kontrola správnosti a úplnosti dokladov o zamestnaní (vstupné a výstupné doklady, životný cyklus zamestnanca)


- Organizovanie zdravotných prehliadok zamestnancov a súvisiacej agendy vrátane výkazníctva


- Príprava podkladov súvisiacich so spracovaním miezd


- Riadiť všetky aktivity súvisiace s pred-onboardingom, nástupom a odchodom zamestnancov
- Poskytovať pravidelnú analýzu ľudských zdrojov a reportovanie KPI zo systémov pre riadenie a využitie ľudských zdrojov

- Pomoc pri správe dochádzkového a personálneho systému


- Spracovanie dokumentov súvisiacich s dochádzkou

- Administrácia benefitov


- Účasť na rôznych HR projektoch a aktivitách


- Asistencia pri implementácii HR procesov a smerníc

Požiadavky

- Prax na podobenj pozicií (Min. 1 rok)
- Preukázaná prax v pracovnoprávnej oblasti a reálna znalosť Zákonníka práce
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- Zodpovednosť, spoľahlivosť, proaktivita, flexibilita a zameranie na detail
- Skúsenosti s MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Košice (Košický kraj)
  • Odvetvie: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 1100 EUR do 1100 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: - Firemný príspevok do III. pilier - 5 dní dovolenky navyše ročne nad rámec zákoníka práce - Program zamestnaneckej pomoci pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov - Pružná pracovná doba - Možnosť pracovať na home office
  • Miesto pracoviska: Ko?ice (cel?)
Odpovedať na inzerát