Ponuka práce > Admin na oddelení LOGISTIKY

Admin na oddelení LOGISTIKY

Náplň práce

Chceš rozbehnúť svoju kariéru a pracovať pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť ? Máš skúsenosti v administratíve, komunikuješ anglicky a nevadí ti práca na striedavý pracovný čas? Ak si odpovedal ÁNO máme pre Teba ideálnu pracovnú príležitosť!

Budeš mať na starosti:
- Administratívne zabezpečenie prepravy a evidencie zariadení na sklade
- Plnenie plánov dodania tovaru, evidencia navrátených produktov
- Evidenciu a aktualizáciu a koordináciu skladových databáz
- Prácu s objednávkami
- Tvorbu rôznych reportov na vyžiadanie
- Telefonickú a mailovú komunikáciu so zákazníkmi a dodávateľmi


Pracuje sa na striedavý pracovný čas:
1 týždeň denná smena: 9:00 - 17:30
1 týždeň večerná smena 14:30 – 23:00 nadštandardné príplatky za večernú smenu

Požiadavky

Hľadáme kandidáta:

- S komunikatívnou úrovňou anglického jazyka (slovom aj písmom)- úroveň minimálne B2
- S predchádzajúcou administratívnou skúsenosťou - výhodou
- Skúsenosti so zákazníckym servisom - výhodou
- So znalosťou MS Excel - pivotky, VLOOKUP
- So schopnosťou efektívne komunikovať, proaktívnych a s analytickým myslením

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Plat: Od 1400 EUR do 1500 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Spoločnosť ponúka taktiež aj zaujímavý balíček benefitov: - Nadštandardné príplatky za nadčasové a nočné hodiny - Ročné bonusy - Flexibilný pracovný čas - Možnosť pracovať z domu ( po zaučení aj 3-4 dni HO) - Multisport karty - Každoročné zvyšovani
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát