Ponuka práce > HR podpora s Francúzskym jazykom- Práca z domu

HR podpora s Francúzskym jazykom- Práca z domu

Náplň práce

Hovoríš plynule Francúzsky a Anglicky a chceš pracovať z domu ? Máš skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory a zaujíma ťa svet HR?

Máme pre Teba ideálnu pracovnú príležitosť v medzinárodnej spoločnosti kde Tvojou úlohou bude:

- Budeš prvým kontaktom pre francúzsky a anglicky hovoriacich zamestnancov, ktorým budeš pomáhať cez telefón mail alebo chat.
- Riešenie otázok zamestnancov v rámci ich životného cyklu v spoločnosti.
- Odpovedať zamestnancom na otázky spojené so zostatkovou dovolenkou, mzdou, benefitmm a ďalšími otázkami v rámci HR oblasti.
- Eskalácia požiadaviek zamestnancov v rámci spoločnosti s cieľom zabezpečiť riešenie.
- Získavanie spätnej väzby od zamestnancov.
- Reporting

Práca sa vykonáva na smeny v cykle 3 možných rotácií v rámci týždna aj pracovného času

Požiadavky

Neváhaj nám zaslať Tvoj životopis ak spĺňaš nasledovné:

- Plynulá komunikácia vo Francúzskom jazyku a Anglickom jazyku
- Skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory
- Znalosť práce v MS Excel
- Komunikatívnosť a zameranie na zákazníka
- Ochota pracovať na smeny ( maximálne do 22:00)

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 1400 EUR do 1525 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Ponúkame Vám aj nasledovné benefity. - Práca z domu - Full time - Možnosti flexibilného nastavenia svojich smien - Možnosť zriadenia Multisport karty - Ponúkaný mesačný bonus za Francúzsky jazyk
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát