Ponuka práce > Zákaznícky servis s nemeckým jazykom

Zákaznícky servis s nemeckým jazykom

Náplň práce

- Prijímanie hovorov, e-mailov a otázok týkajúcich systému ticketov od zamestnancov a predajcov v nemeckom jazyku
- Dokumentácia ticketov a odpovedanie na prichádzajúce správy profesionálnym spôsobom
- Riešenie prichádzajúcich otázok pre dosiahnutie správnych riešení v predpísaných časových rámcoch
- Riešenie ticketov príslušného kontaktu so zákazníkmi a správa dokumentácie ticketov
- Spolupráca s ostatnými tímami a oddeleniami

Požiadavky

- Vysokoškolské vzdelanie v odbore Obchod, Ekonomika, Administratíva
- Anglický jazyk - mierne pokročilý (B2)
- Nemecký jazyk - mierne pokročilý (B2)
- Znalosť SAP je výhodou
- Skúsenosti s nástrojmi MS Office a ekvivalentmi Google na pokročilej úrovni
- Ste organizovaný, štruktúrovaný a schopný určiť priority úloh
- Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- Profesionálne komunikačné schopnosti
- Ste orientovaný na zákazníka a výsledky so zodpovedným prístupom k práci
- Skúsenosti na podobnej pozícií
- CV v Anglickom jazyku

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Košice (Košický kraj)
  • Odvetvie: Služby,
  • Plat: Od 1400 EUR do 1500 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: - Benefity budú predstavené každému uchádzačovi osobne na pracovnom pohovore
  • Miesto pracoviska: Ko?ice (cel?)
Odpovedať na inzerát