Náplň práce
- vedenie tímu, celkové riadenie a koordinácia procesov v rámci oddelenia dlhodobého majetku Centra zdieľaných služieb
- vedenie, motivácia a koordinácia podriadených zamestnancov
- optimalizácia procesov a rozširovanie ponuky služieb
- riešenie zložitých účtovných problémov a problémov SAP
- spolupráca na školeniach, ďalšom vzdelávaní a rozvíjaní zamestnancov
- kontakt pre interné a externé prostredie (špecializované oddelenia, audítori a interné audity)
- vedenie porád tímu dlhodobého majetku, hodnotenie zamestnancov
- reporting (pravidelné mesačné reporty, iné podľa potreby)
- podpora a testovanie nových projektov a koordinácia testov nových projektov a zmien procesov
Požiadavky
- aktívna znalosť anglického jazyka a základná znalosť nemeckého jazykau
- pokročilé účtovnícke zručnosti v oblasti dlhodobého majetku
- znalosť IFRS štandardov
- prax v oblasti účtovníctva minimálne 2 roky
- skúsenosti s vedením tímu
Odpovedať na inzerát