Náplň práce
- Zodpovedá za všetky vrátenia a výsledky zákazníckej kvality: záruka a výsledky zákazníckeho auditu.
- Zodpovedá za dodržiavanie noriem /ISO/TS 19494 a interné normy/ a požiadaviek zákazníkov.
- Zodpovednosť za kvalitný výkon, riešenie problémov a zlepšenia týkajúce sa zákazníka.
- Zodpovednosť za odpoveď na reklamáciu v kvarte zákazníckej databázy v rámci stanoveného času odozvy.
- Zabezpečte dosiahnutie cieľov zákazníkov.
- Zodpovedá za výsledky kvality: externé odmietnutia, triedenie a prepracovanie, podpora zákazníckych auditov a spokojnosť zákazníkov.
Požiadavky
- Ukončené VŠ technického smeru
- Základné nástroje kvality – FMEA, Plán kontroly, PPAP, P-FMEA.
- Znalosť ISO TS a iný typ pravidiel požadovaných konkrétnym zákazníkom.
- Znalosť ISO TS, ISO 14001, OHSAS, nástroje neustáleho zlepšovania.
- Certifikovaný audítor pre proces/systém. Schopnosť auditu.
Odpovedať na inzerát