Náplň práce
Je Vašou doménou oblasť služieb zákazníkom a pozeráte sa po novej výzve? Pre poľnohospodársku divíziu medzinárodného chcemického koncernu hľadáme zástupcu pre interakciu so zákazníkmi naprieč slovenským a českým trhom.
Vašou pracovnou náplňou bude:
- efektívny kontak so zákazníkmi (primárne prostredníctvom telefónu) s cieľom zabezpečiť plnenie obchodných potrieb spoločnosti a súčasne spokojnosť koncových spotrebiteľov
- riadenie vzťahov v oblasti služieb, pôsobenie ako hlavný kontaktný bod pre pridelených zákazníkov
- práca s údajmi, poskytovanie informácii o objednávkach, dostupnosti dodávok, termínoch, aktualizáciách produktov, ...
- sledovanie skladových zásob, pohybu tovarov a platieb, proaktívne riešenie potenciálne rizikových situácii
- zodpovednosť za ročné zúčtovanie, príprava podkladov, analýza údajov, ...
- práca s Excelom a systémami SAP s SALESFORCE
Uvedená mzda je garantovaným minimom pre pozíciu, koncová výška platu závisí od reálnych skúseností kandidáta.
Požiadavky
Úspešný kandidát by mal mať:
- aspoň 3 roky skúseností so zákazníckym servisom
- skúsenosti s logistikou - znalosť a pochopenie predpisov o medzinárodnom dovoze/ vývoze
- skúsenosti s používaním systémov SAP a Salesforce
- pokročilé skúsenosti s prácou v Exceli
- schopnosť plynule komunikovať v angličtine na úrovni B2
- orientácia na zákazníka a proaktivita
- Softskills: výborné komunikačné schopnosti, trpezlivosť, systematickosť, schopnosť a ochota riešiť problémy, zameranie na budovanie vzťahov
Výhodou:
- VŠ vzdelanie v oblasti poľnohospodárstva, agronómie, obchodu, manažmentu dodávateľského reťazca alebo príbuzných odborov
Odpovedať na inzerát